diumenge, 20 de desembre del 2009

Ja som 4 a casa.

Després d'haver desaparegut durant un temps, per entre d'altres causes una segona paternitat, intentarem sense tant de temps com abans, però amb la mateixa il·lusió, tornar a posar cosetes.
Perdonau alguns per no haver pogut contestar a les vostres preguntes però intentaré recuperar-les, disculpes sobretot a na Rosalina per no posar tots els cursos i tota la feina que has estat fent però també miraré de parlar-ne, a veure si ens posam al dia.
Començaré per les fotos que ens va enviar un amic Pedro Martínez de les seves parades, molt polides.
Em comenta que té problemes amb els llimacs i el cargolí, a veure si el podem ajudar, el que puc dir és que aprofiti les trampes que fan les toves, ja que es refugien allí baix i dins dels seus forats, els pots agafar amb les mans o posar-les dins poals d'aigua i després donar-la a les gallines, no els eliminaràs del tot però en reduiràs prou la seva població.



Esper que vos agradin.

1 comentari:

puput ha dit...

Jo vos diré el que he fet per mantenir la població de cargols ja que quan han posat ous a la parada dificil és de controlar.Vaig començar per llevarlos manualment i ademés vaig afegir al voltants (on hi ha la palla), teules ja que es van a refugiar allà i quan arribes aixeques les teules i les aniràs agafant.I així fin que practicament desapareguin.De llevar-ne manualment no ten salvaràs.Per cert jo vaig començar posant palla però la vaig llevar totduna peruqe quan es movia vent n'hi havia per tot i el que fet ha esta posar malla antiherba i per damunt un poc de grava hi hem va molt bé.