dimarts, 7 d’octubre del 2008

Na Picarona torna a parlar de nosaltres al seu bloc

Realment les visites que està tenguent el bloc soprepassen totes les espectatives que un es podia haver imaginat, també els missatges d'ànim fan que un sempre tengui ganes de continuar fent alguna coseta, i tot això em fa molt feliç.
Però el millor és que altres parlin d'un mateix als seus bloc personals, això encara omple molt més de satisfacció, el remat és que ho faci na Picarona, conegut pels amics com Ester, perquè trob que ja puc incloure'm dins el registre d'amics. Na Ester, des que vaig començar aquesta aventura del bloc, ha estat la meva mentora i mussa, moltes opcions que he fet funcionar i moltes idees han sorgit d'ella, de la seva feina i preocupació pels demés. La darrer ja la heu vist la traducció del bloc al castellà cosa que també ha fet.
Per tot això em manquen paraules per agraïr tot el que fa i els consells que dona, ja sabeu visitau-la que sempre te coses interessants que contar i un minut per atendre a tothom.
L'enllaç és el següent:

1 comentari:

Ester (Picarona i el seu hortet) ha dit...

Pere, les teves paraules em fan enrojolar. Moltes gràcies a tu per compartir les teves experiències amb tots i per ser tant amable.

Una abraçada, amic.